POLSKIE FORUM O CIĘŻARÓWKACH!!
Witam i zapraszam do pisania!!



Forum POLSKIE FORUM O CIĘŻARÓWKACH!! Strona Główna RENAULT Renault Premium Route
Obecny czas to Śro 15:19, 01 Maj 2024

Odpowiedz do tematu Zobacz poprzedni temat Zobacz następny temat
Autor
Slawek1986
Moderator
Moderator



Dołączył: 27 Kwi 2006
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6
Skąd: Głogów
Sob 14:57, 29 Kwi 2006

Wiadomość
Renault Premium Route
Cześć wszystkim co myślicie na temat nowego RENAULT PREMIUM ROUTE.
Krótki opis tego samochodu.

KABINA

2 wersje kabiny:
krótka i głęboka.
Spoilery dachowe:
Wersja normalna i z podwyższonym dachem.

Oferowane są trzy poziomy wyposażenia.
Wersja Alliance, oferowana seryjnie, obejmuje: standardowy podwyższany dach, otwierane spoilery boczne, zdalnie sterowany centralny zamek, zderzaki i stopnie w
kolorze nadwozia, elektrycznie otwierany dach, żaluzje na wszystkich oknach kabiny, ręcznie sterowaną klimatyzację, radioodtwarzacz mono CD, gniazda 12 V, stolik
pod telewizor z gniazdem 24V, przystosowanie do montażu osłony przeciwsłonecznej, brzęczyk hamulca postojowego.
Wersja Privilège oferuje oprócz wyposażenia wersji Alliance: podwyższany dach z wyposażeniem, regulowany spoiler, zdalnie sterowany centralny zamek + blokada zapłonu, fotel kierowcy z zawieszeniem pneumatycznym „grand confort”, instalację do podłączenia telefonu, niezależne ogrzewanie kabiny, osłonę przeciwsłoneczną, pilot radioodtwarzacza.
Wersja Excellence obejmuje oprócz wyposażenia Privilège: Kierownicę typu „luxe”, boczne owiewki, radioodtwarzacz mono CD + zmieniarka na 5 płyt CD, lodówkę, reflektory ksenonowe, spryskiwacze reflektorów, dwukolorową osłonę przeciwsłoneczną typu „luxe”.

Mosty

Most o pojedynczej redukcji P 13170
Wymiana oleju co 240 000 km (w przypadku olejów fabrycznych), możliwość wymiany co 400 000 km (przypadku stosowania olejów Renault Trucks Oils).
Most o podwójnej redukcji P 1395

Skrzynie biegów

6 dostępnych skrzyń biegów (5 skrzyń mechanicznych i 1 sekwencyjna).
Skrzynia mechaniczna z układem Super H: Biegi 5 - 8 nakładają się na biegi 1 - 4.
Aby przejść z jednego zakresu biegów do drugiego wystarczy nacisnąć przycisk na gałce dźwigni zmiany biegów.
Oprócz 8 pełnych biegów, skrzynia posiada jeszcze 8 półbiegów. Elektrozawór zabezpiecza układ przed nieprawidłową zmianą biegów.
Servoshift zmniejsza o 75% siłę potrzebną do zmiany biegów.
Driving monitoring system podaje stale, w czasie rzeczywistym optymalne przełożenie.
Przeznaczony do użytkowania w ciężkich warunkach.

Zawieszenie

Przednie zawieszenie mechaniczne2 konfiguracje:
- wzmocnione zawieszenie wytrzymujące nacisk na oś przednią 7,1t,
- wzmocnione zawieszenie wytrzymujące nacisk na oś przednią 8t.Pneumatyczne zawieszenie przedniepozwala na sterowanie wysokością i utrzymanie stałej wysokości ramy.
Oferowane są 3 konfiguracje:
- zawieszenie standardowe (obciążenie 8t),
- zawieszenie obniżone (obciążenie 8t),
- zawieszenie obniżone do przewozów wielkogabarytowych (w ciągnikach).
Stabilizatory poprzeczne z przodu - seryjnie.
Pneumatyczne zawieszenie tylne regulowane za pomocą czujnika wysokości, zapewnia stałą wysokość ramy podczas jazdy.
Integralne zawieszenie pneumatyczne (przód i tył) lub integralne zawieszenie obniżone do przewozów wielkogabarytowych.
Stabilizatory poprzeczne z tyłu - w opcji.
ECS(Electronic Control Suspension), pozwala na regulację i sterowanie wysokością zawieszenia pojazdu oraz obsługuje funkcje związane z trzecią osią

Silniki

6-cylindrowy, rzędowy silnik dXi 11 Euro 3 z całkowicie elektronicznym wtryskiem o łącznej pojemności 10.8 l

układ rozrządu z tyłu (4-krotnie mniejsze drgania).
układ rozrządu z tyłu (4-krotnie mniejsze drgania).
przeglądy zapobiegawcze: przebiegi między przeglądami wynoszące 80 000 km przypadku stosowania olejów Renault Trucks Oils

Układ hamulcowy

APM (Air product Management) elektroniczne sterowanie produkcją sprężonego powietrza.
Hamulce tarczowe z przodu i z tyłu w całej gamie, zapewniające najkrótszą drogę hamowania na rynku, wysoka łatwość obsługi i trwałość klocków hamulcowych (350 000 km).
EBS (Electronic Breaking System)

2 konfiguracje:

EBS : ABS, System wspomagania nagłego hamowania, ASR - Sterowanie pracą hamulca silnikowego ,Wspomaganie przy ruszaniu pod górę, sterowanie mechanizmem różnicowym, system zapewniający równomierne zużycie klocków hamulcowych, Komunikaty ostrzegawcze dot. układu hamulcowego, usterek układu hamulcowego, Rozłożenie siły hamowania, Próby trakcyjne.
EBS Full : Funkcje EBS + ESP (kontrola toru jazdy i zapobieganie przewróceniu pojazdu).
Optibrake (w opcji) hamulec wydechowy z układem dekompresyjnym.

Zwalniacze:

Intarder (w opcji) w wersjach ze skrzynią mechaniczną - Zwalniacz hydrauliczny wbudowany w skrzynię.
VOITH (w opcji) w wersjach ze skrzynią sekwencyjną. Moc 500 kW. Połączenie działania różnych urządzeń hamujących: hamulca roboczego, silnikowego, zwalniaczy.

Kilka fotek tego ładnego auta:









lkw-infos.net

Pozdrawiam.[/b]


Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty Slawek1986

Autor
DAFXF
Admin
Admin



Dołączył: 06 Kwi 2006
Posty: 50
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/6

Sob 15:22, 29 Kwi 2006

Wiadomość
no fajna ta Premumka!! ciekawe jaka będzie w eksplatacji?? czy będzie sie psuła czy będzie niezniszczalna!! ;) ;)

Post został pochwalony 0 razy
Zobacz profil autoraZnajdź wszystkie posty DAFXF

Odpowiedz do tematu Strona 1 z 1

Forum POLSKIE FORUM O CIĘŻARÓWKACH!! Strona GłównaRENAULTRenault Premium Route
Obecny czas to Śro 15:19, 01 Maj 2024
Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Skocz do:  
Możesz pisać nowe tematy
Możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group - Glass˛ Created by DoubleJ(Jan Jaap)
Regulamin